Not modelskinny, modelfit!

Skulle ut på en långpromenad just men det blev bara en kortis, hehe, så mycket tråkigare att gå ute ensam. Jag brukar tycka om det, att gå och lyssna på bra musik och tänka lite. I alla fall så var det tråkigt och jag gick hem. Vad jag skulle komma fram till var att jag behöver en liten push för sånt här ibland. Det är t.ex en av anledningarna till varför jag gillar att gå på klass faktiskt istället för gym, för där blir man sagt vad man ska göra och så gör man det! Jag pratar om träning alltså, skulle inte banga på några PT-timmar med Justin Gelband. Googlade på honom och fick upp i alla fall 2 väldigt bra träningsövningar man kan göra hemma. Eller på gymmet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0